/Files/images/001.jpg

Блог експериментального майданчика закладів дошкільної освіт № 5, 10, 12 м. Енергодар з проблеми: "Професійне зростання сучасного педагога закладу дошкільної освіти м.Енергодар в умовах впровадження інклюзивного навчання"
Терміни проведення експерименту: 01.09. 2016 – 31.05. 2021
Науковий керівник: Лупінович С.М., кандидат педагогічних наук, доцент.

Четвертий рік наш заклад є обласним майданчиком дослідно-експериментальної роботи з проблеми: «Професійне зростання сучасного педагога дошкільного навчального закладу м. Енергодар в умовах впровадження інклюзивної освіти»

В закладі функціонують дві інклюзивні групи, у яких здобувають освіту діти з особливими освітніми потребами.

У дитячому садку створено розвивальний простір, що забезпечує якісне проведення корекційно-розвиткової та фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також змістовне та різноманітне буття вихованців.Групові кімнати оснащено новими меблями та ігровими модулями, зоновано та обладнано функціональними осередками, в яких розміщенні матеріали для стимуляції розвитку дітей з урахуванням їхніх потреб, інтересів та здібностей.

Законом України «Про дошкільну освіту» затверджені державні гарантії у здобутті дошкільної освіти дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

У статті 33 Закону України «Про дошкільну освіту» зазначено, що Держава забезпечує соціальний захист, підтримку дітей дошкільного віку, особливо дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації, а також дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей.

Дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації, гарантовано право на відвідування державних і комунальних дошкільних навчальних закладів. Направлення дітей до дошкільного навчального закладу (ясел-садка) компенсуючого типу здійснює відповідна психолого-медико-педагогічна консультація, діяльність якої регламентується Положенням про психолого-медико-педагогічну консультацію.

Нормативно-правова база інклюзивної освіти
(джерело -сайт МОН України)
  • Наказ МОН від 15.05.2013 № 512 "Про створення робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами в Україні"
  • Постанова головного державного санітарного лікаря України №8 від 11.03.2014
  • Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
  • Постанова КМУ 530;
  • Постанова КМУ 531;
  • Спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 №104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2015 року за №224/26669
Корисні посилання для батьків та педагогів
/Files/images/image.png

Сайт з інклюзивної освіти дітей з особливими потребами в Україні


/Files/images/buratno/інклюзія.jpg
Портал превентивної освіти"Інклюзивна освіта" Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Скарбничка для батьків, вчителів та студентів/Files/images/ынкл.jpg

Інклюзивно-ресурсний центр
м.Енергодар
БАТЬКАМПЕДАГОГАМ
ПРАЦЮЄМО РАЗОМ:Дитина з особливими потребамив школі. Довідник для батьків. Досвід КанадиПедагогічна допомога дитині раннього віку з особливостями психофізичного розвитку
Вчимося бути хорошими батькамиСлухання музики з дітьми в інклюзивних групах

Кiлькiсть переглядiв: 361

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.